2014. december 20., szombat

Finish!

Sok újat a Karácsonnyal kapcsolatban nem akarok már írni. Lassan itt van, amivel nem készültem el, azt most már muszáj elengednem. Hozzáteszem, nem sok mindenről van szó...
Mint már korábban említettem, nehezen szippantott be az idei karácsonyi hangulat. Lassan, de biztosan elhiszem, hogy eljön, már itt toporog, és bár a korábbi pár évhez hasonlóan megint majdnem 10 fokban és verőfényes napsütésben, de még néhány nap, és ünnepelhetjük a legnagyobb téli eseményt!
Az idei ajándékkártyákat is szokás szerint a netről nyomtattam. Ők lesznek azok:
Ezen a linken hasonló hangulatú kártyák találhatók, amik ingyen nyomtathatóak.
Ha már nyomtatás, öreg kottapapírt is az internetről "szereztem". Öt oldalnyit nyomtattam, a papír mindkét felére ugyan azt. Egy süti kiszúró forma segítségével rajzoltam rá sok sok csillagot, kivágtam őket és összevarrtam. Két jó hosszú girland lett belőlük, ilyesmik:
Amik még tervben vannak, apróságok, hangulatok. Inspirálódtam kicsit a pinterestről, íme:
Igen, én idén (is) tobzódni szándékozom a zöld-pirosban, annak ellenére, hogy a nagyobbik lányom a kék korszakát éli. (Szerintem az igazi neki egy kék karácsonyfa lenne.)
Totál hidegrázós...
Csak Karácsonykor, de akkor nagyon szeretem a piros-zöldet és a piros kockásat. 
Ez volt 2012-ben...
És akinek esetleg még utolsó pillanatban jutna eszébe, hogy egy-két ajándék lemaradt... most alkoholos filccel/lakkfilccel megvalósítható, kb. 10 perces ajándékokat hozok.
Fontos: Ha mosogatható kerámia edényeket szeretnénk, akkor először is, használjunk olaj bázisú lakkfilcet. Ezt ráadásul rá kell "sütni" a bögrére/kaspóra/miegymásra. 150 fokos sütőben 30 perc.
Merthanem...

Nincsenek megjegyzések: