2014. március 6., csütörtök

Gyors átalakítás

...avagy tunikából ruha.
Nem titok, hogy mániákus újrahasznosító vagyok, amit csak lehet, megmentek. Csak akkor adom tovább, ha már "menthetetlen" valami. (Így lett a pólókból tunika, amikről korábban már írtam ITT.)
Most egy nagyon szívem csücske tunikát vettem kezelésbe. Tunikának túl rövid volt, blúznak túl hosszú, egyébként is jobban szerettem volna, ha ez egy ruha.
Elővettem hát a fekete blúzaimból megmaradt anyagot és belevágtam.
Levágtam az aljából egy 8 cm széles csíkot:
Majd ez alapján a fekete anyagból vágtam egy 6 cm, és egy 15 cm széles csíkot:
Az oldalsó varrásokat összevarrtam, majd színt-színnel-szemben összevarrtam a csíkokat:
Az egészet felvarrtam a tunika aljára. Az oldalsó varratok egy vonalban legyenek:
Egy gyors vasalás, és elkészült a ruha. Nekem tetszik...

Nincsenek megjegyzések: