2014. március 11., kedd

Furulya tartó

Korábban már hoztam egy telefontartót. Először ez alapján akartam készíteni a furulyatartót, de rádöbbentem, hogy kár annyira bonyolítani. Így fele annyi idő alatt elkészült és szerintem elég jó lett. Azokat az anyagokat használtam, amikről már korábban is írtam itt.
Lehet enélkül élni. Amiért mégis bemutatom, mert ez alapján lehet készíteni telefontartót, szemüvegtokot, tolltartót, ezerféle dolgot.
Nekem volt egy régi, szakadt furulyatartóm, ami méretnek pont megfelelt. Az alapján kiszabtam az anyagokat:
Majd közbélésnek egy vékony flízvattát is vágtam:
Lerétegeztem az anyagokat. A rövidebb csík tetejét egy pánttal elszegtem:
A hosszabbik oldalnál először ki kell gépelni az ívet. Az anyagokat színt-színnel szemben fogtam össze, majd feltűztem az egyik anyag hátuljára a flízt:
Levágtam a felesleget, becsíptem a varrás végeinél az anyagot, majd kifordítottam.
 Feltettem a mágneszárat, erről bővebben itt.
Most következik az összevarrás. A két csík hátulját egymással szembefordítva összetűzöm, összevarrom, eltisztázom, majd kifordítom:
Hát, kb. ennyi lenne. Már csak egy erős vasalás hiányzik és kész is a tatyó:

1 megjegyzés:

monka írta...

Szia
Hány centi a furulyatok hosszabbik és rövidebb oldala?
Köszönöm a válaszod!
monika