2014. február 28., péntek

Adós vagyok...

A kész Anna jelmezt nem mutattam meg.
Ezt most bepótlom, bár sajnos nem tudtam parókás fotókat készíteni a jelmez tulajdonosáról, mert beteg lett szegény. Mivel a farsangi mulatság ma van és a jelmez ma debütál, nagyon remélem, meggyógyultál, Virág!
A blúz mintáját felrajzoltam egy vastagabb nejlon fóliára, szikével óvatosan kivágtam, elkészült a stencil. A blúzon és a stencilen is bejelöltem a középvonalakat. Spray-ragasztóval felragasztottam a blúz elejére, de nem sok ragasztót használtam, mert később le szerettem volna szedni a stencilt. :)
A zöld trutyit textil dekupázs ragasztóból és zöld glitterből kevertem ki. Ezt tunkoltam a stencilre jó vastagon, majd amikor már látszott, hogy a glitter nem "lyukas" sehol, leszedtem a stencilt és hagytam egy egész éjszakán keresztül száradni. Másnap átvasaltam sütőpapíron keresztül az egész mintát, így elvileg mosható is lett.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó lett! Gratula!:)
Rose

nijntje írta...

Köszönöm:)