2013. április 11., csütörtök

Stencilezett "függöny"

Sokáig kerestem a megfelelő anyagot, ami alkalmas lenne függönynek. Nem találtam. Vettem hát egy egyszerű darabot, a színe megfelelő, a mintát elkészítettem rá magam.
Hatalmas Bourbon liliomokat álmodtam rá, mivel a neten nem találtam megfelelőt, hát rajzoltam egyet. Kivágtam, majd átmásoltam egy magazin nejlonos fedőlapjára. Szikével kivágtam és máris kezdődhetett a munka.
Az asztalt beborítottam újságpapírral, erre fektettem az anyagot és nekiálltam pepecselni.
Mivel hirtelen felindulásból kezdtem neki a melónak, azt használtam, amit itthon találtam. Stencilnek magazint, ecset helyett alapozóhoz használatos szivacskorongot.
A festék egyszerű akrilfesték. Gépben nem fogom mosni a függönyömet, így ez is teljesen megfelel.
Direkt nem szerettem volna teljesen összefüggő fekete mintát, így jobban tetszik.
A mintákat egymáshoz mértem be, mivel egy-egy motívum óriási, nem kellett belőle túl sok, így nem volt nehéz a dolgom. Kiakasztottam a TAVASZI(!) napra száradni, így még a vasalást is megúsztam...

2 megjegyzés:

Kucorgó anyámkája írta...

Nekem tetszik. :) A végén úgy egybemostam az agyamban a konyhaálmok feliratot és a függönyt, hogy meg voltam győződve arról, hogy ez a konyhába készült. Aztán kiderült, hogy egy szóval sem említetted a főzőhelyiséget. :))

nijntje írta...

Nem ám, mert konkrétan a wc-be készült:)) Sajnos fényhiány miatt lehetetlen bemutatnom a végleges helyén, de szép lett. A "konyhaálmok" nekem fel sem tűnt...hehe:)))