2013. április 9., kedd

Off: Nyerteeem!

Ismeritek a Breslo-t?
Kicsit mesélek róla, és ez itt most nem a reklám helye. Igazán a rajongója lettem, nem csak azért, mert nyertem, már korábban is gondolkodtam rajta, hogy kicsit bemutatom ezt a portált.

Volt egy remek ötlet, két egyéniség állt mögötte, elindították, a koncepció nagyon jó volt, ment is, robogott a szekér. Úgy hívták: Meska. Mindenki jól járt, a működtetők, az árusok, a vásárlók... Aztán egyre többen kezdték megismerni, egyre többen akartak készíteni VALAMIT, mert láttak olyat a meskán, "ja, hát ezt én is tudom" és már ment is a portálra a silány utánzat. Így hígult fel szépen lassan és most azt látom, hogy hiába futnak maguk után, már nem sok MINŐSÉGI cucc van, mert az igényes gyártók nem merik feltenni a portékáikat.
A Breslo bennem a Meskának ezt a kezdeti, igényes korszakát idézi. Amit a Breslo-n láttam, egyedi, minőségi, ötletes, érdemes ránézni-típusú. Igényes fotók, mintha egy galériát néznék...
Nem akarok példákat hozni, nem is érdemes. Inkább mindenki klikkeljen IDE és nézze meg maga, hogy mennyire igazam van!
Többek közt megtalálhatjátok itt az én cuccaimat is, de ez most igazán mellékes...:)