2013. február 8., péntek

Blúz ujjából cicanaci

Imádom a csíkos pólókat, van is belőlük jópár. Az egyikkel nagyon nem voltam kibékülve, SOK volt. Elvágtam hát és összekombináltam egy fehér pólóval, így rögtön a kedvenc kategóriába ugrott.
Megmaradt a két ujja. Anyagot csak végső esetben dobok ki, így ebből lett egy "kapri leggings" (magyarán térd alatti cicanaci) a majdnem 3 évesemnek.
 Kell egy minta (itt azt hiszem, fotózás szempontjából sikerült a legjobbat kiválasztanom...hát, már mindegy.):
A minta alapján kivágjuk, az eleje derékrészét kicsit lentebb kanyarítjuk:
Összetűzzük , majd végigvarrjuk az ülep részt:
Egy övrészre is szükség lesz, a póló maradék hátuljából sikerült kicsikarnom a szükséges darabot:
Összevarrtam, félbe hajtottam és feltűztem a nadrág derekára:
...éééés kész is:
Persze ez egy minimum tavaszi nadrág, az alany nem volt hajlandó felpróbálni sem (azanyjamindenségit!). De én ismét örülök, mert 20 perc alatt összedobtam egy gatyót és megint nem dobtunk ki semmit:))

Nincsenek megjegyzések: