2013. január 28., hétfő

Tatyó maradékokból

Varrtam egy táskát. Gyönyörű anyagból. Rugalmas farmer itt-ott kicsit vastagabb szálakkal, ami adott neki egy kis textúrát, nagyon vékony arany szálakkal átszőve, mindez keki színben... Beleszerettem na. Nem volt szívem a maradékot kidobni, így alkottam belőle egy újabb kincset.
3 egyforma négyzetet tudtam kicsikarni az anyagból:
Az egyiket félbevágtam:
Hozzátoldottam a négyzetekhez:
Majd a varratot eltakartam a frissen gyártott ferdepánttal:
Kiszabtam a bélést az elkészült lapok alapján:
Bevarrtam a cipzárt:
A két lapon a ferdepántokat illesztettem, hogy a végeredmény ne legyen "szétcsúszott".
Az oldalak összevarrásánál a cipzárra kell ügyelni, ez az első illesztési pont:
Körbevarrtam a szélektől 1cm-re, a tatyó bélésén jókora lyukat hagyva:
A sarkokat lecsaptam, hogy legyen egy kis "talpa" a tatyónak:
Kifordítottam, megtűztem, majd bevarrtam a lyukat:
Majdnem kész, persze a vasalás még hátra van...
Kivasalva, felmasnizva:

Nincsenek megjegyzések: