2013. január 19., szombat

DIY chevron

Nálunk nem lehet kapni cikcakk (alias chevron) mintás anyagot. Áthidalandó ezt a hiányt, készíthetünk magunk is. Erre találtam ezt az ötletet a brassyapple-n.
Az eredmény szerintem nagyon rendben van:
Igaz, az eredeti tutorial arról szól, hogy kell ezt a trikót elkészíteni, de engem a minta inkább megfogott, mint a szabásvonal. (El is készítettem, de fotókat ebben a szürkeségben ne várjon senki...)
Először egy darab anyagot harmonika szerűen összehajtogatunk, majd ferdén elvagdossuk az anyagot. (Nekem most nagyon jól jött a körkés és a zöld szabótáblám, amin jelölve vannak a szögek is.)
Használhatunk sablont is, de az én megoldásom gyorsabb...:)
Feltűzgéljük az anyagra a cikcakkokat kiterítve:
Letűzzük 4 soron, ennél sokkal precízebben...
A varrások között haladva felvágjuk az anyagot.
(Az ilyen munkától falnak tudok menni, egy nagyon minimális plusz energiával ezt kérem gyönyörűen meg lehet csinálni.)
Persze nem kérdés, az eredmény így is mutatós...

Nincsenek megjegyzések: