2012. november 16., péntek

Suli-Advent

Nem szeretem, amikor az iskola "dolgoztatja" a szülőket. De most egy olyan felhívás érkezett az üzenő füzetben, aminek nagyon szívesen ugrottam neki.
A háztartásban fellelhető "hulladékot" hasznosítva kell karácsonyi dekorációt, díszeket készíteni, amit az iskolai adventi vásáron fognak díjazni, majd eladni.
Azonnal előpakoltam egy-két cuccot:
Nem kockáztatok, a WC papír gurigával viszonylag biztosra lehet menni.
Levagdostam jópár darabot...
...majd ragasztó pisztollyal összeragasztottam 6 szirmú virág formára.
Dekupázs ragasztóval (erre mondjuk bármilyen ragasztó jó, nekem épp ez volt itthon...) bekentem:
Meghempergettem barna glitterben:
Ezt persze pár soron meg kell ismételni, hogy mindenütt ráragadjon a glitter.
Száradnak a gyönyörűségek:

Ragasztópisztoly hópelyhek:
Erre nagyon kíváncsi voltam.
Három darab készült, áramtalanított pisztollyal, már épp hűlni készült. Az elsőnél izzott a pisztoly, a másodiknál már csak forró volt, a harmadiknál már csak meleg.
Ez, a harmadik lett a legjobb, tehát ha legközelebb is készítek ilyet, nem túl forró pisztollyal kell nekiesni:
Az első besárgult, buborékos lett és szétfolyt. Kuka.
A második majdnem jó, de szétfolyt és sárgás. Szódával azért elmegy...
Előkaptam az ezüst glitteres ragasztót:
Majd ecsettel szétterítettem a felületen:
Az aranyat nem kentem szét.
Nem mondom, hogy szebbet még nem láttam, de első nekifutásra egész jó...

Nincsenek megjegyzések: