2012. október 1., hétfő

Balettszoknya, avagy tütü készítés

Jelmezekhez, vagy csak úgy otthonra:)

Hihetetlen egyszerű, kell hozzá tüll és gumi a derékba. Két kartondarab megfelelő hosszúságra vágva és egy olló. Ennyi.

A tüllt, ha nem így tekercsben tudjuk megvenni, akkor fel kell csíkozni, majd elkezdjük feltekerni a kartonpapírra:

Két gumival rögzítjük, hogy vágás után ne ugorjon szét:

A végeket elvágjuk a két karton között (haha, ő csak egyet használt...):


Majd a gumiszalagra fűzzük így:



Tulajdonképpen kész is, lehet még ragozni, de kell e?





2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! Érdeklődni szeretnék, hogy honnan tudom, mennyi tüll kell? köszi :)

nijntje írta...

Hello!
Ez jó kérdés. Én nem tüllből, hanem organzából készítettem. 2 db, 20 cm széles és 10 m hosszú tekercset használtam fel, ez elegendő egy 3 évesre való tütühöz. 3 tekercset vettem, én sem tudtam, mennyire lesz szükség...
Itt már folytattunk egy levelezést erről:
http://adriennkuckoja.blogspot.hu/2013/01/jelmezek-kislanyoknak-ismet-tutu.html
Sok sikert!