2012. augusztus 31., péntek

Inspiráló "Nagyok"

A minap az én Uram a szememre vetette, hogy nem nézelődöm a minőségi termékek irányában, csak a shabby chic meg a hippy style a menő nálam. Hát, egye fene, belenéztem a nagyok munkáiba. Mit ad Isten, vagy ezer táskát végignéztem, mire ki tudtam választani belőlük ezt a párat, amit most mindjárt idebiggyesztek. Mit tegyek, ha egyszer ilyen kificamodott ízlésem van, hogy nem tetszenek a designer darabok...? Vagy készítsenek zsákvászonból, vagy hagyjanak engem békén...

Egy szépség a Rochas-tól:
Antik Batik, mindig is imádtam:
Egy Gucci pakolós:
Missoni strandra rohangálósa:
Christian Louboutin az utolsó részletig tökéletes darabja:
Marni pofonegyszerű téliesített szatyra:
Jimmy Choo alig feltűnő darabja:
Pierre Hardy "bárszépdenekemnemkéne" darabja:
The Row- anyám vállán el tudom képzelni- darab:
Na egye fene, ezt elfogadnám. (Nagy duzzogva.):
Most őszintén: felérnek ezek egyik- másik DIY darabbal? Nekem nem volt katartikus élmény ezeket látni. Inkább tanulságosnak nevezném...

Nincsenek megjegyzések: